Grupa VII

Marcin Śliwiński
Człowiek wielu pasji i zainteresowań, który odnajduje wyjście w sytuacji bez wyjścia. Wyzwania to moje drugie imię, oryginalność to trzecie z bierzmowania. Dewiza na przyszłość to „carpe diem”, jednak z głową – „chwytaj” dzień, ale nie „odbieraj” go innym. Moje główne zainteresowania to tworzenie piosenek, przygody, taniec, ćwiczenia ogólnorozwojowe, psychologia, podróże. Miłość do ludzi i chęć niesienia pomocy to moja dwudziesta czwarta para chromosomów. Nie umiem przestać się śmiać i żartować, ale tego akurat nie zamierzam się uczyć.
Plan pracy mojej grupy wychowawczej:
– kształtowanie umiejętności intrapersonalnych i interpersonalnych
– kształtowanie umiejętności związanych z usamodzielnieniem
– kształtowanie umiejętności samodzielnego poszukiwania rozwiązań sytuacji problemowych w ramach kształtowania podstawowych czynników i umiejętności poznawczych oraz twórczych
– kształtowanie poczucia własnej wartości w oparciu o rozwój predyspozycji i dyspozycji fizycznych oraz psychicznych
– kształtowanie postawy analitycznego, obiektywnego i empatycznego rozpatrywania zjawisk, zachowań i sytuacji społecznych
– kształtowanie postawy dążenia do poznania prawdy
– kształtowanie umiejętności konstruktywnego eliminowania napięcia emocjonalnego
– eliminowanie negatywnej etykiety społecznej narzuconej wychowankowi przez samego siebie i/ lub społeczeństwo
– wsparcie w realizowaniu obowiązku szkolnego oraz w nabywaniu wiedzy ogólnej
– wsparcie w planowaniu i realizowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej
– praca o charakterze terapeutyczno-wychowawczym, mająca na celu przepracowanie i odnalezienie sposobów na zaakceptowanie przez wychowanka trudnych wydarzeń i wspomnień.
Chwytaj dzień i pomóż chwycić go innym ludziom.
Wiosenne „Top Model”
„Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem”. Z pierwszym powiewem ciepłego wiatru i pierwszymi promykami słońca, wiosna zawitała do internatu dziewcząt. Jak pierwsze oznaki wiosny, to i czas na zmianę odzieży. Wychowawcy wraz z wychowankami zorganizowali Wiosenne "Top Model". Dziewczynki zamieniając się
Kolejne zajęcia wizażowe
Lubimy patrzeć na siebie oceniająco 👀 Czasem wizerunek zewnętrzny odsłania 🙉 nasze prawdziwe oblicze, czasem je maskuje 🙈Podczas kolejnych zajęć wizażowych z Panią Victorią skupiliśmy się na pozorach 🎭... tych mylących i tych "prawdziwych". Duuużo rozmawialiśmy 💬, duuuużo malowaliśmy 💄, a nawet odegraliśmy
Pomagamy Ukrainie!
Dziewczyny rozpoczęły działanie 💥 w ramach akcji "Pomoc dla Ukrainy". Spotkaliśmy 🫂 się ze zrozumieniem, wrażliwością i empatią ze strony odwiedzanych ludzi. Wiele zrozumieliśmy, wiele przeżyliśmy, a to natomiast daje nam siłę 💪 do kolejnych działań. Jesteśmy razem! 💙💛🤍❤ Nasza pomoc nie opiera
O istocie chaosu…
Przyjeżdża Pani Victoria i jak zwykle zaczyna się WARTOŚCIOWE szaleństwo 🤣 Co robić z chaosem 🤯 w naszym życiu? Podczas zajęć wychowawczo-terapeutycznych o charakterze wizażowym💄 uświadamialiśmy sobie istotę 🤔 chaosu, jego obecność ✋ w naszym życiu oraz jego pozytywne i negatywne aspekty, a
Miłość niejedno ma imię…
Miłość może dotyczyć różnych relacji 👨👦👦👫💏, mieć wiele obliczy ❤🖤, kojarzyć się z przeróżnymi doświadczeniami 😊😪 I właśnie o tym rozmawiała 🗯 grupa dziewcząt z Panem Marcinem. Nauczyliśmy 👩🎓 się czegoś jeszcze. O miłości można rozmawiać przy pomocy słów oraz sztuki. To samo
Praca i cele, które łączą…
Oczywiście, że tortille 🌯 były wspaniałe... ale równie wspaniała okazała się współpraca wychowanek, które połączył cel 🎯 W MOS Stargard kładziemy duży nacisk na uświadamianie uczniów, iż potrzebują społeczeństwa, a społeczeństwo potrzebuje ich. Na to, że razem 🤝 można więcej, że każdy ma
Śpiewali wszyscy…
Tym razem integracja dziewcząt i chłopców na dobry początek roku szkolnego, w ramach zajęć wychowawczo-terapeutycznych o charakterze muzycznym, które poprowadzili Pan Grzegorz i Pan Marcin. Śpiew muzyka to doskonałe narzędzie, pozwalające na wyzwalanie trudnych emocji i kształtowanie umiejętności poszukiwania konstruktywnych sposobów spędzania czasu
Spróbuj mnie rozgryźć…
"Spróbuj mnie rozgryźć", czyli poznaj mnie i moje cechy poprzez sztukę 🎨, którą tworzę. Tym razem Pan Marcin postanowił poznać ze sobą wychowanki oraz przedstawić swoją osobę w ramach zajęć wychowawczo-terapeutycznych o charakterze artystycznym 👩🎨
Sport, wychowanie, terapia…
Oto odpowiedź na pytanie: czy można połączyć sport, wychowanie i terapię Dziewczęta z gr. VII, wraz z Panem Marcinem, rozwijają umiejętność dostrzegania sukcesów, akceptowania porażek, konstruktywnego wyzwalania trudnych emocji, a przy okazji... świetnie się bawią, dbając o zdrowie fizyczne oraz psychiczne